Abandonul cosului de cumparaturi - Teamshare

Abandonul cosului de cumparaturi

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Un motiv pentru care cumparatorii nu finalizeaza achizitia consta in utilizarea cosului de cumparaturi pentru alcatuirea unei liste cu produsele dorite. In multe cazuri, aceasta lista este salvata pe site-ul magazinului online, iar vizitatorii pot reveni pentru cumparare. Umplerea cosului are ca scop evaluarea costului total, iar o parte dintre clienti doresc sa analizeze acest cost inainte de a finaliza comanda.

Totusi, nu doar pretul final provoaca abandonul. Placerea de a naviga fara presiunea de a cumpara este un adevarat fenomen online care trebuie luat in considerare de catre comerciantii online la dezvoltarea sectiunii de finalizare a procesului de cumparare.

Consumatorul de tip window shopper este putin probabil sa-si modifice comportamentul in urma schimbarilor facute pe site. Cel care se uita la pret dezvolta un atasament bazat pe calcule, unde evaluarea beneficiilor pe termen scurt cantareste mai greu decat atasamentul fata de brand. Pentru acestia, avantajele cu care pot fi convinsi includ livrare gratuita, garantie etc.

Cei mai usor de atins sunt cumparatorii indecisi, acestia cautand informatii din surse externe pentru a se asigura ca decizia de cumparare este cea corecta. Ei par sa manifeste un devotament afectiv fata de marca si atitudini pozitive, fara a fi influentati de costuri sau evaluari rationale. Cu informatii potrivite, este foarte posibil sa-si schimbe decizia de abandon intr-una de cumparare.