Avantajele e-procurement - Teamshare

Avantajele e-procurement

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Aplicatia ajuta procesul decizional pastrand informatiile relevante bine organizate si datate. Pentru cele mai multe exista sabloane, astfel ca tranzactiile sunt standardizate si usor de urmarit.

Avand un istoric al ofertelor anterioare, preturile obtinute ulterior pot fi mai bune. Companiile pot pune accent pe colaborarile cele mai profitabile si contractele cele mai avantajoase.

Un proces de e-procurement bine gestionat reduce timpul dedicat inventarului. Avand informatii despre numarul produselor, preturile ofertate si date de contact, incheierea unui contract se realizeaza intr-un interval scurt, oferind un avantaj pe o piata dinamica.

Pentru companii, e-procurement tine evidenta tuturor achizitiilor efectuate de catre toate departamentele si asigura respectarea standardelor. In mediul offline, o achizitie de echipament de lucru ar insemna un drum pana la un furnizor, achizitia si transmiterea facturii la firma, pentru decont. In acest caz, achizitiile pot fi greu de urmarit. Cu o aplicatie electronica, achizitia trece prin procesul de aprobare, iar persona care gestioneaza acest proces are certitudinea ca produsul este cumparat in configuratia necesara afacerii.

E-procurement permite niveluri multiple de acces si ajuta managerii sa organizeze utilizatorii in functie de roluri, grupuri ori sarcini. Pentru utilizarea unei astfel de aplicatii nu este necesara o pregatire avansata, intrucat aceste sisteme sunt standardizate si usor de invatat.