Cerinta clientului in mediul online versus offline - Teamshare

Cerinta clientului in mediul online versus offline

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Fiind, fara indoiala, un factor crucial, cerinta clientului este generata de catre preferintele acestuia, venitul sau si valabilitatea produselor similare la preturi diferite. Daca un competitor va vinde un produs similar la pret mai mic, va determina o scadere a cererii pentru produsul propriu.

Produsul aflat intr-o gama cu multe altele similare este puternic afectat de cerere si de oferta. Cand un produs este in excedent pe piata, pretul scade. Daca oferta este redusa, dar cererea din partea consumatilor ramane constanta, pretul creste.

In cazul produselor de larg consum vandute online, pretul se va schimba constant. Un produs care poate fi controlat mai usor, ca pret si oferta, este dezirabil. Daca acesta este fabricat de catre companie sau aceasta are drepturi exclusive asupra lui, acesta poate fi un as castigator.

Comercializarea unui produs exclusiv reprezinta doar jumatate din batalia pentru clienti. Promovarea acestuia astfel incat consumatorii sa stie de existenta lui si valoarea pe care o aduce, reprezinta cealalta jumatate. Aici intervine marketingul. Cererea poate fi crescuta prin publicitate si o politica de pret alcatuita cu atentie.