Cresterea ratei de conversie - Teamshare

Cresterea ratei de conversie

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Pretul va fi intotdeauna un factor important pentru majoritatea cumparatorilor online, iar retailerii vor trebui sa manifeste transparenta in afisarea costului cat mai devreme in procesul de cumparare, alaturi de beneficiile oferite.

E-tailerii pot dezvolta unelte analitice si de masurare pentru a identifica tipurile de cumparatori descrise mai sus.

Adaugarea valorii la experienta de cumparare va avea ca efect educarea clientilor si crearea unui angajament afectiv. Acest lucru se poate obtine prin includerea optiunilor de evaluare a produselor.

Magazinele ar trebui sa acorde atentie clientilor de tipul „pastratori”, salvand pe site lista de cumparaturi pana la urmatoarea vizita. Astfel, vor crea o experienta personalizata.

Site-urile de e-commerce trebuie sa aduca valoare clientilor, mai mult decat sa se concentreze pe usurinta de utilizare. Rata mica de conversie nu este un semn ca site-ul nu este bun. Utilitatea este importanta, dar cultivarea loialitatii si a valorii oferite sunt, de asemenea, factori cheie. Pentru fiecare categorie de cumparatori, site-urile trebuie sa personalizeze invitatiile la actiune si metodele de a prelungi si reinitia procesul de cumparare la vizitele ulterioare, pentru a genera achizitii.