Estimarea veniturilor - in mediul online ca si in teorie - Teamshare

Estimarea veniturilor - in mediul online ca si in teorie

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Determinarea valorii maxime a profitului care poate fi obtinut este un obiectiv important al strategiei de pret. Cercetarea si analiza conduc la estimari care altfel s-ar face doar pe ghicite.

Termeni legati de pret din comertul real se regasesc si in comertul virtual. Venitul total il reprezinta pretul pe bucata inmultit cu numarul de produse vandute. Venitul mediu provine din pretul mediu cu care se vinde produsul ori serviciul.

Conceptul de cerere elastica apare atunci cand o scadere mica a pretului genereaza o crestere mare a vanzarilor. Cererea inelastica se produce cand o scadere mica genereaza o diferenta mica la vanzari.

Costurile fixe reprezinta acele cheltuieli stabile destinate intretinerii afacerii, precum cele cu sediul, salariile, asigurari etc. Costurile variabile sunt cele legate de productie si marketing. Acestea variaza in functie de productie si vanzari, manopera si materiale utilizate.

Costul total reprezinta suma costurilor fixe si a celor variabile. Analiza ‚break-even’ este destul de simpla. Compania determina nivelul de vanzari necesar pentru acoperirea costurilor totale. Orice vanzare ulterioara constituie profit.