Lista cu produse dorite, pastrata sau abandonata - Teamshare

Lista cu produse dorite, pastrata sau abandonata

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

In cazul celor care utilieaza cosul de cumparaturi pentru a face „liste cu dorinte”, predomina cei cu varste mai inaintate. Exista si in acest caz doua tipuri de cumparatori.

Curatatorii

Nu le place sa utilizeze lista creata pentru ca este publica si nu vor sa pastreze continutul cosului si listele de recomandari. Iau in considerare costul atunci cand decid sa abandoneze cosul.

Pastratorii

Acestia prefera sa pastreze lista pentru eventuale cumparaturi, sau pentru a facilita achizita de cadouri din partea prietenilor sau familiei, ori pentru a pastra recomandarile ce vor fi luate in calcul mai tarziu. Apreciaza daca magazinele online le pastreaza listele pana la urmatoarea vizita pe site. Acestia au o experienta mai mare in privinta comertului online.

Primii manifesta un tip de angajament calculat. Fac socoteli rationale daca raman fideli marcii prin prisma efortului de a cauta alt furnizor. Cei din a doua categorie manifesta un angajament afectiv. Ei continua relatia pentru ca au o experienta pozitiva in urma alegerilor facute in magazinul online. Din perspectiva comertului electronic, educarea unui angajament afectiv semnifica loialitatea fata de brand, iar cei care pastreaza lista cu produse pot intra in categoria cumparatorilor indecisi.