Obiective de pret in comertul online - Teamshare

Obiective de pret in comertul online

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Cresterea profitului pe termen scurt. In acest caz, compania urmareste obtinerea unui venit cat mai mare din vanzare, desi numarul de cumparatori este redus. In cazul unui serviciu de web design, strategia poate miza pe preturi ridicate. Compania are putini clienti, dar un numar mai mare ar putea crea mai multe probleme. Astfel, se poate obtine un profit mai mare de la fiecare client.

Castigarea cotei de piata. Spre deosebire de primul obiectiv, strategia vizeaza un pret redus pentru a creste cota de piata. Aceasta implica o crestere a numarului de clienti, desi profitul obtinut de la fiecare este mai mic. In timp, insa, acest lucru permite vanzarea altor servicii web, cum ar fi gazduirea sau comertul online. Desi castigul nu este mare la inceput, acesta va creste datorita vanzarilor ‚back end’ (de produse complementare celor achizitionate).

Supravietuirea. Cateodata, companiile scad preturile pentru a genera destul venit pentru a rezista pe termen scurt. Dar aceasta nu este o strategie benefica pe termen lung. Exista o legenda a unui vanzator care spunea ca pierde bani la fiecare vanzare, dar spera ca va recupera din volum. Desi suna amuzant, este mai sanatos sa puneti punct inainte de a aduna pierderi si mai mari.

Pretul ‚de ajutor’ se refera la pastrarea unui pret mai mic decat al pietei pentru a face accesibile unele produse unui anumit segment de piata. De exemplu, o firma de consultanta isi pastreaza pretul la indemana companiilor mici. Dar urmareste si atragerea de contracte cu firme cu bugete mai mari pentru care propune tarife corespunzatoare serviciilor extinse pe care le ofera. Astfel, compania ofera un produs ori serviciu standard, si un serviciu la un pret redus, dar cu anumite limitari.