Platforma, masura succesului in e-commerce - Teamshare

Platforma, masura succesului in e-commerce

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Zicala “reclama e sufletul comertului” si-a facut loc in comertul traditional odata cu aparitia acestuia. Nici comertul online nu a ramas insensibil, promovarea ocupand un loc important in strategia de dezvoltare a oricarui magazin electronic.

Acest lucru se intampla cu precadere in tipul de comert electronic B2C (business-to-consumer), unde interesul vanzatorului este, ca in mediul traditional, sa umple cosul cumparatorului. In relatia business-to-business, in schimb, proverbul se transforma in „platforma este sufletul e-commerce-ului”.

Relatia B2B implementata prin intermediul unei platforme de e-commerce contribuie la promovarea si consolidarea brandurilor celor doi parteneri atat in mediul de afaceri, cat si in randul clientilor finali. Scopul celor doi parteneri este sa vanda, dar procesul incepe inca de la implementarea suportului de business, platforma electronica B2B.

Prin intermediul acesteia, atat importatorul sau producatorul, cat si distribuitorul pot intra pe piata sau isi pot extinde aria de distributie si cota de piata. Platforma asigura sincronizarea informatiilor dintre cei doi parteneri (stocuri, preturi, contabilitate etc) si ofera o economie de timp importanta. Pentru distribuitor, aceasta elimina problema spinoasa a lucrului cu stocuri. Astfel, acesta are acces la produs in timp scurt, dar fara a-l avea pe stoc.

Platforma B2B ofera posibilitatea gestionarii mai multor pagini web, inclusiv de tip corporate. Continutul poate fi administrat simplu si rapid, iar solutia de e-commerce ofera acces la mecanisme de optimizare SEO.