Politica de pret pe Internet - Teamshare

Politica de pret pe Internet

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Fie ca mergem la magazinul de cartier ori la supermarket, in fata raftului vom avea de ales un tip de produs fabricat sub diferite marci, sau poate sub brandul magazinului. Oricat de multe ar fi, exista un pret pentru fiecare si, mai mult, o strategie de pret proprie fiecarui magazin. Acesta face parte din mixul de marketing (pret, promovare, produs, plasare), fiind unul dintre aspectele castigatoare in fata concurentei.

In comertul online, strategia de pret este indispensabila datorita vizibilitatii globale creata de Internet. Desi poate parea simplu, aceasta poate face diferenta dintre succes si faliment. Inainte de a stabili pretul produsului, cateva intrebari trebuie sa-si gaseasca raspunsul. Prima se refera la vizitatorii site-ului, daca sunt in cautare de chilipiruri sau isi doresc excelenta in serviciile pentru clienti. Sau poate ca acestia cumpara produse pe baza notorietatii.

De la tactica primului intrat pe piata cu un pret mic, pana la oferte cu mai multe produse la un pret special, strategia se stabileste in functie de pozitionarea pe care si-o doreste compania pe piata electornica.

In comertul online/electronic, companiile care stabilesc pretul la intamplare au sanse mari sa dispara in scurt timp. Cele mai bune afaceri online au o politica de pret riguroasa, bazata pe cercetare si cu o flexibilitate care le permite actualizari rapide, cand e cazul. Ca si in mediul offline, existenta unei strategii si a unui plan tactic sunt esentiale pentru succesul afaceri.

Si nu uitati, in Romania nu exista inca afaceri de succes si exclusiv online!