Rata de conversie vs. abandonul cosului de cumparaturi - Teamshare

Rata de conversie vs. abandonul cosului de cumparaturi

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Psihologia nu ocoleste nici mediul online al cumparaturilor, atunci cand vine vorba despre renuntarea la anumite produse. Fata de cumparatorii din mediul real, cei care aleg sa umple cosul printr-un click nu se simt stanjeniti atunci cand vor sa renunte la produsele selectate, intrucat prezenta lor in magazinul online are caracter anonim.

Indiferent de mediul in care se desfasoara procesul de cumparare, exista ceea ce numim „window shopping”, uitatul la/dupa produse. In acest caz, umplerea cosului are ca scop evidenta produselor de interes.

Retailerii online colecteaza date din vizitele anterioare pe site, pentru a intelege mai bine comportamentul vizitatorilor si a imbunatati experienta acestora pe site, cu scopul de a creste vanzarile prin prezentarea celor mai relevante produse. Numai ca tehnologia trebuie completata de psihologie, de intelegerea motivatiei de a cumpara si, mai ales, a deciziei de abandonare a cosului de cumparaturi.

Rata de conversie a cosurilor de cumparaturi in achizitii poate fi un criteriu de masurare a usurintei de utilizare a magazinului online. Acest lucru este util doar daca timpul, banii si eforturile se concentreaza pe imbunatatirea site-ului de e-comm numai dupa acest factor. Abandonul cosului nu ar trebui sa fie singurul indicator al succesului. Unele magazine online au probleme cu procesul de finalizare a comenzii, dar exista si alte cauze care pot duce la renuntare.