Tactici adecvate comportamentului cumparatorilor - Teamshare

Tactici adecvate comportamentului cumparatorilor

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Elementele de structura ale site-ului, precum si bannerele sau instrumentele de promovare pot da un caracter dinamic webshop-ului, care sa influenteze decizia de cumparare sau de abandon.

Pentru clientii atenti la pret, arhitectura site-ului poate pune accentul pe beneficiile specifice magazinului. Acesta trebuie sa puna la dispozitie costul total al produselor in cel mai scurt timp posibil, pe durata procesului de vanzare. Modulele de promovare trebuie sa se concentreze pe economiile facute si beneficiile precum asigurare gratuita, livrare gratuita, politica de returnare. Site-ul trebuie sa puna accentul pe opiniile altor consumatori legate de economisire.

Clientii indecisi vor fi ajutati de promovarea comentariilor altor utilizatori si evaluarile acestora. De ajutor sunt facilitatile de comunicare cu oamenii de vanzari si comunitatea de experti.

Clientii ‚window shopper’, ca si in lumea reala, reprezinta pur si simplu o categorie. Nu au nicio intentie de a cumpara, dar se bucura de placerea de a naviga pe paginile cu produse.

In cazul tuturor, magazinul online trebuie sa ofere o experienta adecvata si captivanta. Toti clientii potentiali trebuie sa se simta bineveniti si brandul sa raspunda nevoilor lor. In lumea reala, atentia s-a concentrat pe crearea unei experiente confortabile si relaxante. Cu cat clientul se simte mai bine si mai putin presat, cu atat mai mult va sta in magazin si va creste probabilitatea de a cumpara. A raspunde intr-un mod personalizat nevoilor consumatorilor, mai ales celor din categoria indecisilor, genereaza o interactiune functionala si ii incurajeaza sa ramana.