Tipuri de cumparatori care abandoneaza cosul - Teamshare

Tipuri de cumparatori care abandoneaza cosul

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Cumparatorul indecis

Cauta informatii si pareri din alte surse inainte de a finaliza comanda. Motiveaza acest lucru prin dorinta de „a se gandi la asta” ori ca s-a razgandit sau a vrut sa se consulte cu cineva inainte. Are cea mai puternica intentie de a cumpara si cea mai scazuta rata de abandon.

Cumparatorul atent la pret

Decizia de cumparare se bazeaza exclusiv pe pret. Motivele de abandon ale cosului de cumparaturi includ costurile mari de livrare sau gasirea aceluiasi produs in alta parte, la un pret mai mic. Acesta va cumpara produsul daca pretul este corect, dupa ce l-a cautat in mai multe magazine.

‚Window shopper’

Acesta nu intentioneaza niciodata sa cumpere. Navigheaza la fel cum cineva se plimba printre rafturi in magazinele reale. Foloseste cosul pentru a face o lista cu ce isi doreste. Acest tip de cumparator strica rata de conversie a magazinului online, dar pentru ca oricum nu are de gand sa cumpere, abandonul nu este un semn al unei utilizari greoaie a site-ului.