Jucariidinlemn.com - solutie de comert electronic la cheie - Teamshare

Jucariidinlemn.com - solutie de comert electronic la cheie

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

www.Jucariidinlemn.com este un Magazin virtual de unde puteti cumpara jucarii pentru copiii cu varsta intre 1 si 10 ani. Jucariile sunt realizate din lemn sau carton reciclat, nisip, ipsos sau cauciuc natural. Site-ul comercializeaza produsele importate din Spania, Cehia, Polonia sau Germania, exclusiv online, fara distribuitori intermediari pentru a minimiza costurile si adaosurile comerciale. Astfel, preturile finale catre clienti sunt controlate, la fel si calitatea serviciilor aferente.

cerinta

Construirea unui site de comert electronic, integrat cu aplicatia sa de contabilitate, gestiune si stocuri, platforma tehnica ce sa permita administrarea oricator cataloage de produse si produse. Iar pentru ca nu exista alte canale de vanzare decat cel online, clientul a cerut si serviciul de marketing online, optimizare site pentru motoarele de cautare si administrarea de campanii PPC (pay per click).

solutia oferita

Entelion a dezvoltat un site de comert electronic personalizat, atat la nivel de layout cat si interfata cu propria aplicatie de contabilitate si gestiune a clientului. Logo si layout site au fost realizate impreuna cu un partener Entelion, iar integrarea solutiei de magazin virtual cu softul de gestiune prin colaborarea cu furnizorul acesteia. Rezultatul este o aplicatie integrata unitara, in care managementul produselor (stoc, pret, oferte speciale) se realizeaza doar in aplicatia de gestiune si apoi se sincronizeaza automat cu site-ul; managementul clientilor este deasemenea unitar, clientii fiind inserati in sistem fie din website (inregistrare pentru lansare comanda) fie direct in softul de gestiune cand clientii cumpara telefonic sau direct de la shworoom.

Procesul de optimizare website s-a bazat pe analiza competitiei si generarea unei lista de cuvinte/fraze cheie pentru care site-ul a devenit deja sau urmeaza sa fie in top 5 in cautarile prin Google. Pentru exemplificare, cauttai pe Google.ro: jucarii lemn, jucarii de lemn, jucarii din lemn, masinute din lemn, cuburi de lemn, cuburi din lemn!

In parale cu campanie de optimizare site, am administrat si un buget pentru Google Adwords, link-uri sponsorizate ce apar pe paginile Google la cautarile dupa cuvinte cheie specifice. Campania PPC prin Google Adwords este integrata cu procesul de optimizare, fiecare atragand diferite nise de potentiali clienti.

beneficii

Site-ul atrage la 6 luni de la lansare peste 10 mii de vizitatori pe luna, are o rata de conversie online (comenzi lansate prin site) la nivelul mediu din Romania dar la care se adauga un numar de inca 50% comenzii telefonice. Optimizarea site-ului pentru cuvintele cheie alese initial si-a atins scopul, prin urmare bugetul pentru Google Adwords este acum re-directionat catre cuvinte cheie competitive pentru care urmeaza optimizarea in urmatoarele luni.