Webshop-ul www.PieseAutoPloiesti.ro, site de comert electronic b2c - Teamshare

Webshop-ul www.PieseAutoPloiesti.ro, site de comert electronic b2c

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Compania Autoconsult s-a specializat, in cei doisprezece ani de existenta, in comercializarea pieselor auto de import. Firma ofera si servicii de consultanta, echipa Autoconsult avand o vasta experienta in identificarea corecta a nevoilor clientilor. Stocurile de piese acopera in special marcile Volkswagen si Opel, compania fiind, totodata, importator direct al brandului Topran prin firma germana Hans Pries.

cerinta

Autoconsult comercializeaza piesele de schimb direct catre clienti finali din judetul Prahova. Astfel a aparut nevoia unui Magazin virtual, ca mediu de vanzare prin care compania sa promoveze oferta si sa preia comenzi online din toata tara.

solutia

Entelion a construit webshop-ul www.pieseautoploiesti.ro, site de comert electronic dar si de prezentare companie.

Magazinul virtual functioneaza pe platforma de comert electronic Teamshare®.CMS dezvoltata de Entelion. Design-ul primei pagini a site-ului se concentreaza pe functia de cautare produse dupa cele doua marci principale distribuite de Autoconsult. Pentru a inlesni procesul de vanzare, pagina contine module de comunicare dedicate produselor aflate la oferta, recomandari si noutati. Toate paginile magazinului online contin datele de contact pentru consultantii dedicati marcilor Volkswagen si Opel, pentru cazul in care vizitatorii au nevoie de detalii suplimentare.

Specific pentru acest site de comert electronic este faptul ca utilizatorul are la dispozitie filtre de cautare in functie de brandul, modelul si motorizarea masinii sale. Astfel, odata setata acest filtru, site-ul va afisa doar produse asociate cu motorizarea respectiva. Acesta poate fi resetat oricand sau navigarea se poate efectua fara niciun filtru selectat.

Dupa lansarea comenzii, utilizatorul are optiunea de a comanda cu sau fara crearea unui cont pe site. Astfel, o atentie deosebita a fost acordata elementelor de usability, adica usurinta cu care utilizatorul cauta informatii si tranzactioneaza.