www.carpicon.ro, canal de interactiune cu clientii si suport pentru vanzari - Teamshare

www.carpicon.ro, canal de interactiune cu clientii si suport pentru vanzari

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Background
Site-ul www.carpicon.ro promoveaza brandul Carpicon, care cuprinde o gama de produse naturiste. Acestea au la baza principiile active ale rasinii de conifere si pe cele din ceara de albine. Produsele sunt realizate de catre doamna Viorica Vintila, doctor biolog. Primele produse au fost lansate la sfarsitul anilor ’90. Produsele Carpicon se gasesc sub forma de unguente si supozitoare. Acestea sunt comercializate prin reteaua de distributie a companiei Hipocrate 2000 (www.hipocrate2000.ro).

Cerinta
Construirea unui site pentru promovarea gamei Carpicon. Pagina web trebuie sa sustina procesul de vanzare si mai ales, sa fie un canal de comunicare cu clientii. Prin sustinerea efortului de marketing, site-ul este elementul de legatura intre publicul tinta si producator.

Solutie
Entelion a implementat pentru brandul Carpicon pagina web www.carpicon.ro. Site-ul prezinta portofoliul de produse si sustine efortul de marketing pentru vanzarile operate prin reteaua de distributie.

Numele produsului vine de la combinatia dintre Carpati si conifere, acestea fiind surse ale compusilor naturali folositi in productie. Astfel, design-ul site-ului este conceput in jurul imaginilor si culorilor specifice padurilor de conifere.

Structura site-ului www.carpicon.ro este alcatuita pe marginea aspectelor relevante pentru vizitatori, si anume originea produsului, prezentarea acestuia si exemple de aplicabilitate.

Componenta dinamica a site-ului este cea mai importanta in raport cu vizitatorii. Pentru a inlesni comunicarea directa cu acestia, site-ul ofera celor interesati posibilitatea sa adreseze intrebari producatorului, dr. biolog Viorica Vintila. Rezultatul acestei comunicari se concretizeaza prin crearea unei comunitati care impartaseste informatii extrem de utile despre produsele si terapiile naturiste.

Rezultate
Interesul manifestat pentru gama de produse Carpicon a facut ca traficul pe site-ul www.carpicon.ro sa creasca natural si la un nivel impresionant, de la an la an. La inceput, comunitatea celor interesati avea un numar redus de membri; in cei peste 4 ani de dialog, numarul acestora a crescut inclusiv cu 400%.

Datorita cresterii numarului de vizitatori, numai in 2010 s-au inregistrat peste 800 de consultatii oferite prin intermediul site-ului. Traficul si cuvintele cheie legate de produse fac ca site-ul www.carpicon.ro sa fie listat in primele rezultate ale motoarelor de cautare.