www.omega-pharma.ro, instrument pentru cresterea volumului de vanzari si consolidarea brandului - Teamshare

www.omega-pharma.ro, instrument pentru cresterea volumului de vanzari si consolidarea brandului

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Compania Hipocrate 2000 si-a inceput activitatea in 1992, ca producator si distribuitor de medicamente, suplimente alimentare, cosmetice si parafarmaceutice. Din anul 2004, societatea s-a constituit intr-un holding format din Hipocrate 2000, Hipocrate Distribution Group, Hipocrate Cosmetics. Alaturi de produsele proprii, compania este principalul distribuitor al ceaiurilor Celmar Polonia in domeniul farmaceutic . Portofoliul de distributie cuprinde peste 500 de produse. Din 2009, Hipocrate 2000 a devenit membru al Omega Pharma, unul din principalii jucatori mondiali in piata farmacutica.Cu mai bine de 800 mil EUR cifra de afaceri, Omega Pharma este pe locul 8 mondial din industria farma in fabricarea si distributia de OTC. Omega Pharma va folosi platforma reprezentata de Hipocrate 2000 in Romania, pentru lansarea produselor principale si secundare din cadrul grupului.

cerinta clientului

Construirea unui site care sa aiba rolul de suport al procesului de vanzare, precum si de unealta de comunicare catre clienti. Singurul canal de vanzare al companiei il reprezinta distribuitorii, astfel ca site-ul trebuie sa acopere efortul de marketing, sustinut de optimizarea pentru motoarele de cautare.

solutia Teamshare

Entelion a dezvoltat pentru Hipocrate 2000 site-ul www.hipocrate2000.ro. Acesta are rolul unui Magazin virtual care prezinta portofoliul de produse al companiei. Totodata, site-ul se integreaza in procesul de comunicare la nivel B2B si B2C.

www.hipocrate2000.ro prezinta, la nivel de design, o reflectare a profilului companiei. Ca structura, site-ul se contureaza pe marginea informatiilor legate de companie, produse si parteneri. Fiind un canal de comunicare destinat consolidarii brandului, site-ul include, alaturi de informatiile despre companie, o prezentare detaliata a produselor fabricate atat de catre Hipocrate 2000 cat si a partenerilor. Catalogul de prezentare virtual ofera detalii despre fiecare produs din portofoliu. Aceasta faciliteaza o mai buna cunoastere a companiei si ajuta procesul decizional, materializat in colaborari cu noi parteneri.