www.trima.ro, www.dymo-trima.ro si www.magnetoplan.ro: branding prin comunicare dedicata segmentelor cheie - Teamshare

www.trima.ro, www.dymo-trima.ro si www.magnetoplan.ro: branding prin comunicare dedicata segmentelor cheie

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Background
Compania Trima a luat fiinta in anul 2001, prin capitalizarea experientei personalului in domeniul vanzarilor de papetarie. Acest lucru o situeaza alaturi de primele companii de papetarie aparute in Romania. Compania se axeaza pe servicii, implementate prin distributia directa a produselor catre clienti. Trima a dezvoltat propria activitate de produse, acestea impunandu-se in fata celor similare din import, prezente pe piata. Aceasta activitate se implementeaza intr-un spatiu de productie propriu, de peste 3000 mp.

Produsele oferite de compania Trima sunt, in cea mai mare parte importuri directe, firma avand parteneriate cu lideri la nivel mondial in productia de papetarie, precum Esselte sau Rapesco. Prin parteneriatul cu Esselte, compania Trima a adus pe piata din Romania gama completa pentru produse de etichetat si accesorii (de la simple marcatoare la imprimante conectate la computer, la toate aparatele manuale, portabile).

Odata cu avansarea firmei la nivelul de „Select Partner” de catre Hewlett Packard Romania, compania Trima si-a completat oferta cu intreaga gama de echipamente si consumabile din domeniul IT.

Cerinta
Reprezentarea in mediul virtual a noii imagini a companiei. Totodata, alcatuirea unei platforme B2C, adresata atat persoanelor fizice cat si juridice, ca sustinere a procesului de vanzare.

Solutie
Pentru a contura domeniul de activitate, dar mai ales pentru a sublinia segmentele cheie ale companiei, Entelion a dezvoltat pentru Trima trei pagini web. Acestea sunt destinate celor trei categorii principale de activitate si inlesnesc interactiunea cu potentialii clienti.

www.trima.ro este platforma de comunicare coporate a companiei, avand integrat si catalogul online de produse.

Design-ul site-ului www.trima.ro este functional, oferind vizitatorului accesarea directa a informatiilor de interes. Conceput pentru a sustine efortul de vanzari, elementul cheie al site-ului il reprezinta catalogul online de produse. Acesta este pus in prim plan prin interfata prietenoasa si cuprinde toata gama de produse Trima.

www.dymo-trima.ro este pagina web dedicata parteneriatului cu Dymo, brandul care ofera o gama completa de produse pentru etichetat si accesorii.

La nivel de desing, pagina web pastreaza elemente vizuale care fac legatura cu brandul umbrela Trima. Conceput pentru a prezenta oferta, www.dymo-trima.ro are un design concentrat pe produse si pe aplicatiile acestora.

Compania Trima este distribuitor exclusiv pentru Romania al sistemelor de planning si prezentare Magnetoplan, companie cu o traditie de peste 50 de ani. Astfel, Entelion a implementat pagina web www.magnetoplan.ro, dedicata acestei colaborari exclusive.

Site-ul www.magnetoplan.ro este conectat vizual cu brandul Trima, punand accentul pe produse. Structura paginii este alcatuita in jurul gamei oferite. Catalogul online cuprinde descrieri detaliate si exemple de utilizare ale produselor.

Toate cele trei pagini web reprezinta canale de comunicare atat cu clientii existenti, cat si cu cei potentiali. Solutia de implementare a celor trei site-uri contribuie la consolidarea brandului Trima printr-o comunicare unitara, dar concentrata pe fiecare segment de activitate. Acest demers ajuta la o mai buna cunoastere a companiei si la conturarea unei reprezentari complete a ofertei. Cataloagele virtuale reprezinta un prin pas in comunicarea cu clientii si sustin procesul decizional. Aceasta conduce la alcatuirea de oferte personalizate, materializate in colaborari cu noi parteneri.