Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.

Comert electronic B2B

Serviciul este destinat companiilor care deruleaza activitati prin intermediul unei retele de distribuitori sau parteneri. Clientii sunt cu precadere importatori, producatori, mari distribuitori regionali de bunuri/servicii sau companii de vanzari directe.

Functionalitatile se bazeaza pe propria noastra platforma de comert electronic Teamshare®, folosita deja de mai bine de sapte ani de catre clienti din Romania, UK, Austria, Rusia si Franta pentru a administra mai mult de 250 site-uri. Platforma, dezvoltata de la bun inceput de propria noastra echipa pe tehnologii Microsoft .NET, permite solutii complet personalizate - inclusiv integrare cu alte aplicatii si baze de date.

Site-ul poate fi folosit in acelasi timp pentru prezentarea companiei, pentru vanzari online catre reteaua de distribuitori (B2B - business to business), dar si catre consumatorii finali (B2C - business to consumer).

Un pas important catre o solutie online completa o reprezinta integrarea cu aplicatiile de gestiune - ERP sau Enterprise Resource Planning - pentru transferul automat al datelor: produse, stocuri, preturi, conditii comerciale, clienti, comenzi si facturi.

ce ofera?

  • Site de web public pentru prezentarea companiei
  • Modul de comert electronic pentru prezentarea cataloagelor de produse
  • Modul specializat pentru accesul distribuitorilor ce implementeaza politici comerciale personalizate
  • Site de web pentru administrarea (Teamshare® CMS) site-ului public si a cataloagelor de produse
  • Interfata automatizata pentru sincronizare cu aplicatia de contabilitate, gestiune si stocuri:
    • Clienti, agenti de vanzari
    • Produse, preturi, stocuri
    • Grile de discount per grupe de distribuitori sau grupe de clienti
    • Comenzi, facturi, incasari
    • Credit maxim, sold curent.

Serviciul poate fi inchiriat in regim SaaS (software as a service) sau prin licentiere clasica (cu instalarea platformei pe serverele Clientului).

beneficii

  • Crestea expunerii companiei in mediul online, dezvoltand un nou canal de marketing
  • Administrare simpla si rapida a continutului site-ului de web public, a listei de produse (imagini, descriere, proprietati, modalitati de filtrare), stiri, blog, etc
  • Acces la mecanisme de optimizare SEO pentru cresterea pozitiei (SERP) in motoarele de cautare
  • Reducerea costului de vanzare, comenzile fiind inserate chiar de catre clienti direct in aplicatia de contabilitate, gestiune si stocuri
  • Accesul clientilor (distribuitori sau clienti finali) la informatii personalizate:
    • Istoric comenzi, facturi, incasari
    • Discounturi si preturi speciale
    • Istoric lista sesizari/incidente/probleme si rezolutiile lor
    • Reducere la minim a ciclului de vanzare-livrare-facturare-incasare
    • Control automat asupra nivelului de creditare al clientilor
    • Eliminarea efortului de copiere manuala de informatii intre aplicatiile software, eliminarea posibilitatii de greseli umane.

Pentru a afla cum am reusit sa crestem vanzarile clientilor nostri, va rugam contactati-ne.