Comert electronic B2B - Teamshare

Comert electronic B2B

Serviciul este destinat companiilor care deruleaza activitati prin intermediul unei retele de distribuitori sau parteneri. Clientii sunt cu precadere importatori, producatori, mari distribuitori regionali de bunuri/servicii sau companii de vanzari directe.

Functionalitatile se bazeaza pe propria noastra platforma de comert electronic Teamshare®, folosita deja de mai bine de sapte ani de catre clienti din Romania, UK, Austria, Rusia si Franta pentru a administra mai mult de 250 site-uri. Platforma, dezvoltata de la bun inceput de propria noastra echipa pe tehnologii Microsoft .NET, permite solutii complet personalizate - inclusiv integrare cu alte aplicatii si baze de date.

Site-ul poate fi folosit in acelasi timp pentru prezentarea companiei, pentru vanzari online catre reteaua de distribuitori (B2B - business to business), dar si catre consumatorii finali (B2C - business to consumer).

Un pas important catre o solutie online completa o reprezinta integrarea cu aplicatiile de gestiune - ERP sau Enterprise Resource Planning - pentru transferul automat al datelor: produse, stocuri, preturi, conditii comerciale, clienti, comenzi si facturi.

ce ofera?

  • Site de web public pentru prezentarea companiei
  • Modul de comert electronic pentru prezentarea cataloagelor de produse
  • Modul specializat pentru accesul distribuitorilor ce implementeaza politici comerciale personalizate
  • Site de web pentru administrarea (Teamshare® CMS) site-ului public si a cataloagelor de produse
  • Interfata automatizata pentru sincronizare cu aplicatia de contabilitate, gestiune si stocuri:
    • Clienti, agenti de vanzari
    • Produse, preturi, stocuri
    • Grile de discount per grupe de distribuitori sau grupe de clienti
    • Comenzi, facturi, incasari
    • Credit maxim, sold curent.

Serviciul poate fi inchiriat in regim SaaS (software as a service) sau prin licentiere clasica (cu instalarea platformei pe serverele Clientului).

beneficii

  • Crestea expunerii companiei in mediul online, dezvoltand un nou canal de marketing
  • Administrare simpla si rapida a continutului site-ului de web public, a listei de produse (imagini, descriere, proprietati, modalitati de filtrare), stiri, blog, etc
  • Acces la mecanisme de optimizare SEO pentru cresterea pozitiei (SERP) in motoarele de cautare
  • Reducerea costului de vanzare, comenzile fiind inserate chiar de catre clienti direct in aplicatia de contabilitate, gestiune si stocuri
  • Accesul clientilor (distribuitori sau clienti finali) la informatii personalizate:
    • Istoric comenzi, facturi, incasari
    • Discounturi si preturi speciale
    • Istoric lista sesizari/incidente/probleme si rezolutiile lor
    • Reducere la minim a ciclului de vanzare-livrare-facturare-incasare
    • Control automat asupra nivelului de creditare al clientilor
    • Eliminarea efortului de copiere manuala de informatii intre aplicatiile software, eliminarea posibilitatii de greseli umane.

Pentru a afla cum am reusit sa crestem vanzarile clientilor nostri, va rugam contactati-ne.