Comert electronic B2C - Teamshare

Comert electronic B2C

Folositi puterea Internetului pentru a creste expunerea si vanzarile companiei Dvs. catre consumatorii finali!

Solutia noastra incepe cu implementarea unui site de comert electronic, bazat pe platforma Teamshare® CMS. Site-ul poate fi folosit in acelasi timp si pentru prezentarea companiei, pentru vanzari online catre reteaua de distribuitori (B2B - business to business), dar si catre consumatorii finali (B2C - business to consumer)!

Urmatorul pas optional este integrarea site-ului de comert electronic cu aplicatiile de gestiune - ERP sau Enterprise Resource Planning - pentru transferul automat al datelor: produse, stocuri, preturi, conditii comerciale, clienti, comenzi si facturi.

ce ofera?

Solutia integrata de comert electronic va ofera:

  • Site de web public pentru prezentarea companiei
  • Modul de comert electronic pentru prezentarea cataloagelor de produse
  • Site de web pentru administrarea (Teamshare® CMS) site-ului public si a cataloagelor de produse
  • Optional - interfata automatizata pentru sincronizare cu aplicatia de contabilitate, gestiune si stocuri:
    • Produse, preturi, stocuri
    • Comenzi, facturi, incasari
    • Credit maxim, sold curent.

 

beneficii

Cu serviciul nostru de comert electronic veti beneficia de:

  • Crestea expunerii companiei in mediul online, dezvoltand un nou canal de marketing
  • Administrare simpla si rapida a continutului site-ului de web public, a listei de produse (imagini, descriere, proprietati, modalitati de filtrare), stiri, blog, etc
  • Acces la mecanisme de optimizare SEO pentru cresterea pozitiei (SERP) in motoarele de cautare
  • Reducerea costului de vanzare, comenzile fiind inserate chiar de catre clienti direct in aplicatia de contabilitate, gestiune si stocuri
    • Accesul clientilor (distribuitori sau clienti finali) la informatii personalizate:
    • Istoric comenzi, facturi, incasari
    • Discounturi si preturi speciale
    • Istoric lista sesizari/incidente/probleme si rezolutiile lor
    • Reducere la minim a ciclului de vanzare-livrare-facturare-incasare
    • Eliminarea efortului de copiere manuala de informatii intre aplicatiile software, eliminarea posibilitatii de greseli umane.

Pentru a afla cum am reusit sa crestem vanzarile clientilor nostri, ne puteti contacta.