Avantajele automatizării în e-commerce-ul B2B: Scăderea cu 30% a costurilor de procesare a comenzilor - Teamshare

Avantajele automatizării în e-commerce-ul B2B: Scăderea cu 30% a costurilor de procesare a comenzilor

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Companiile business to business (B2B) care vând online, cu fluxuri de comenzi, procesare și parteneri de business multipli, au cea mai mare nevoie de o platformă integrată de e-commerce, spun experții Teamshare, una dintre cele mai importante platforme integrate de e-commerce din România.

Odată implementat și folosit corect, software-ul integrat elimină în totalitate erorile umane, sincronizează automat procesele și preia cea mai mare parte din operațiunile de suport. Astfel, costurile de procesare comenzi scad cu circa 30%, iar vânzările cresc chiar și cu 25%, într-un interval de câteva luni.

Potrivit informațiilor Teamshare, platforma de e-commerce 100% românească dezvoltată de Entelion Software, primul beneficiu resimțit imediat de o companie B2B care utilizează corect un software de e-commerce integrat, profesionist, este eliminarea completă a erorilor umane, deci, implicit, a costurilor directe cu angajații, dar și indirecte, prin nemulțumirile clienților care constată erorile.

Un alt beneficiu important al platformei integrate este scalabilitatea, tradusă prin posibilitatea de creștere a numărului de clienți, distribuitori sau produse, fără creșterea proporțională a numărului de angajați. Se reduce considerabil și numărul apelurilor în call center, partea de suport pe vânzări fiind preluată de platformă, în timp ce agenții de vânzări se pot concentra strict pe atragerea clienților noi și fidelizarea celor tradiționali.

Articolul complet se poate gasi aici