Bilantul saptamanii Black Friday: Romanii au cheltuit in medie 700 lei, inclusiv pe produse care nu erau reduse - Teamshare

Bilantul saptamanii Black Friday: Romanii au cheltuit in medie 700 lei, inclusiv pe produse care nu erau reduse

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Vanzarile de Black Friday tranzactionate pe platfoma de e-commerce Teamshare au crescut cu peste 300% anul acesta fata de 2014, in timp ce valoarea medie a comenzii a urcat cu mai bine de 130%. Iar daca anii trecuti, romanii priveau Black Friday-ul ca pe un eveniment exclusiv de reduceri, in 2015 l-au privit ca pe o oportunitate de shopping, si au cumparat inclusiv produse la pret normal, arata datele Teamshare, prima platforma 100% integrata de e-commerce din Romania.

Potrivit Teamshare, vanzarile inregistrate de magazinele online care utilizeaza platforma de e-commerce au crescut anul acesta cu 330% fata de editia anterioara Black Friday, in timp ce numarul total al comenzilor a urcat cu 240%, iar valoarea comenzii medii cu peste 130%. Cresterea liniara raportata anul acesta, la o editie Black Friday cu oferte extinse timp de o saptamana, s-a datorat, in primul rand, unei pregatiri mai bune si din timp a campaniilor.

Mai mult, spun specialistii Teamshare, anul acesta s-a observat o schimbare majora in comportamentul de consum al clientilor digitali: au privit evenimentul ca pe o oportunitate sau moment de shopping online, similara cu cele de Craciun si Paste. Astfel, nu au mai ”vanat” preturile mici, ci au cumparat asumat, inclusiv produse cu pret intreg.

”Black Friday nu mai este doar un moment in care consumatorii cauta cele mai mari reduceri, ci este o oportunitate de shopping, la fel ca Pastele, Craciunul sau Valentine’sDay. Toate magazinele online care utilizeaza Teamshare ne-au confirmat ca au vandut si produse ce nu erau la promotie, cu mult peste media unei zile obisnuite. S-a observat o schimbare majora in comportamentul consumatorului final, care acum este obisnuit sa cumpere si lucruri mai scumpe din online”, declara Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania care dezvolta Teamshare.

Citeste mai mult: