Motivele pentru care tot mai mulţi clienţi ai magazinelor online RENUNŢĂ la produsele din coş - Teamshare

Motivele pentru care tot mai mulţi clienţi ai magazinelor online RENUNŢĂ la produsele din coş

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

În România, rata medie de abandon a coşului de cumpărături se ridică în prezent la 60% - 80%, pentru magazinele online, arată datele unui studiu, una dintre cele mai importante platforme de e-commerce integrate din România. Procentul este unul similar cu cel întâlnit în magazinele offline, unde clienţii testează, probează şi analizează mai multe produse înainte de a cumpăra, însă, în mediul online retailerii pot aplica o serie de măsuri pentru a preîntâmpina acest lucru.

Potrivit specialiştilor platformei de e-commerce Teamshare, magazinele online au un avantaj în raport cu cele offline, care le ajută să reducă rata abandonului coşului de cumpărături. Astfel, retailerii online pot implementa strategii de remarketing personalizate pe un singur client, cu costuri relativ mici şi fără a afecata preţurile standard ale produselor.

Totuşi, în perioadele de vârf, precum campaniile de Black Friday sau de Sărbători, procentul de renunţare la coşul de cumpărături scade, mai ales în cazul site-urilor cu trafic ridicat, care au pregătit din timp aceste campanii. De regulă, în perioadele de vârf utilizatorii ştiu produsele, s-au documentat înainte şi doar aşteptă momentul potrivit sau preţul bun.

Este adevărat, adaugă acesta, că procesele de checkout complicate pot face utilizatorul să se răzgândească, mai ales dacă are şi alte opţiuni.

Citeste mai mult: