Sfaturi pentru afacerile în comerţ online: cum tratezi Black Friday şi promoţiile - Teamshare

Sfaturi pentru afacerile în comerţ online: cum tratezi Black Friday şi promoţiile

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

Mai este o lună până la Black Friday 2015. Mai este o lună de care magazinele online se vor folosi pentru a „lansa” tot felul de campanii de reduceri legate de „vinerea neagră”. Până la toate acestea am vorbit cu unul dintre oamenii care se ocupă ca un site de e-commerce să meargă bine.

Marius Panait este Managing Partner Entelion Software, dezvoltator Teamshare, şi el mi-a răspuns la câteva întrebări care au legătură cu domeniul e-commerce şi cu întreaga fugă după reduceri care a ajuns să se instaleze bine în România ultimului an. Deşi există în ţara noastră acces la viteze de Internet mari şi rata adopţiei smartphone-urilor este ridicată, în e-commerce lucrurile se mişcă puţin mai încet.

„Nu văd comerţul online românesc ca pe un teren de test al ideilor de afaceri. Magazine inovatoare sunt circa 5% din ele, restul multiplică un model sau o soluţie existentă, care şi-a dovedit succesul. Nu consider că acest lucru ar fi negativ într-un fel sau altul, atât timp cât cu un marketing bine pus la punct şi un portofoliu de produse reuşeşti să vinzi eficient", susţine Panait. Interviul de mai jos a fost realizat prin mail, iar răspunsurile şi întrebările au fost editate pentru a reflecta cât mai bine direcţia articolului: e-commerce şi importanţa Black Friday, corelată cu valul de promoţii.

Citeste mai mult: