X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Integrare Teamshare și Pluriva ERP

publicat in sectiunea: Integrari // publicat la data: 12.07.2024

Pluriva ERP este o aplicație integrată de afaceri utilizată de peste 1.800 de firme din Romania pentru a controla, organiza și optimiza următoarele procese de business: aprovizionare, depozitare, ofertare, vânzare, livrare, încasare, gestionare parc auto, strategii comerciale, producție și management de proiect.

Pluriva ERP este o aplicație integrată flexibila, care se adaptează nevoilor specifice ale unei companii românești, păstrând tot ceea ce ii da valoare și optimizând procesele consumatoare de timp și resurse. Pluriva ERP este cel mai important sistem software online de gestiune a afacerii de tip ERP produs în România.

Ce inseamna ”eCommerce pe pilot automat” folosind Pluriva ERP? Inseamna ca intreg fluxul de primire comanda, aprovizionare furnizori, pregatire colete, livrare si incasare este automatizat, iar interventia umana este redusa la minimum. Companiile de eCommerce reusesc astfel sa livreze mai mult, mai repede si mai bine.

Avantajele integrării Pluriva ERP – eCommerce:

  • Indiferent de numărul de magazine online deținute, informațiile sunt gestionate și centralizate într-un singur sistem ERP - Pluriva
  • Toate comenzile ajung in sistemul ERP si intra automat in procesul de confirmare si livrare client
  • Facturile sunt generate automat dupa confirmarea comenzii
  • Dupa generarea facturii, sunt generate automat AWB-urile sau etichetele de livrare
  • Stocurile din sistemul ERP sunt actualizate in timp real pe baza comenzilor plasate online
  • Este automatizat procesul de aprovizionare prin realizarea necesarului de achizitii cu ajutorul platformei ERP
  • Rapoarte si analize pentru politici comerciale ce maximizeaza profitabilitatea

Principalele beneficii obtinute in primele 12-18 luni de la implementarea

Pluriva ERP Cresterea vanzarilor cu 25-28%

  • Prin extinderea canalelor de vanzare, cresterea gamei de produse si servicii vandute, identificarea oportunitatilor de vanzare si automatizarea fluxurilor.

Reducerea costurilor logistice cu pana la 35%

  • Automatizarea fluxurilor din lantul logistic de aprovizionare, stocare si livrare inseamna eliminarea erorilor si reducerea costurilor cu resursele umane.

Cresterea profitabilitatii cu 3 pana la 12%

  • Planificarea, construirea si urmarirea bugetului anual al afacerii pe diverse dimensiuni, cu ajutorul sistemului ERP; Implementarea unui sistem de control si urmarire a cheltuielilor si veniturilor cu ajutorul Centrelor de Cost si a Articolelor de Buget.

Reducerea costurilor cu marfa vanduta cu 3%

  • Motorul Pluriva ERP de calcul al necesarului de aprovizionare ii ajuta pe manageri sa reduca numarul de zile in care produsele stationeaza in depozite si sa creasca precizia aprovizionarii.

Scaderea duratei de incasare a banilor de la clienti

  • Gratie notificarilor si alertelor trimise automat catre clienti la scadenta si la depasirea acesteia. Agentii de vanzari primesc si ei rapoarte zilnice si saptamanale de facturi neincasate.

Imbunatatirea colaborarii dintre departamente

  • Toate documentele, fie ca este vorba de contracte, facturi, oferte, avize, comenzi, note de predare, sunt introduse o singura data in sistemul ERP si devin disponibile tuturor celor care au drepturi in acest sens.

Pentru a afla mai multe detalii, va rugam contactati-ne sau accesati www.pluriva.com.

MULTI-CHANNEL E-COMMERCE SOLUTIONS
Solutii de e-commerce integrate cu ERP, marketplace-uri locale si internationale, procesatori de plati online, curieri si platforme de fulfillment.
Daca vrei sa vinzi mai mult online, cu fluxuri automatizate si scalabile, contacteaza-ne!