Blog

Platforma Teamshare® este integrata cu:

Obiectivul nostru este sa largim aceasta lista! Contactati-ne pentru a afla stadiul integrarii cu alte aplicatii si platforme!

De cand Internetul a permis ca tranzactiile comerciale sa fie transpuse in mediul electronic, comertul online este o componenta strategica a mediului de afaceri digital. Entelion, companie speciali...
O caracteristica a cometului electronic este omniprezenta. Oricine poate cumpara orice, de oriunde. Pentru magazinele online, acest lucru inseamna o audienta globala, spre deosebire de comertul tra...
In spatele raftului, real sau virtual, se afla sisteme bine puse la punct, care inlesnesc toate etapele tranzactiei. In magazin, procesul contine aprovizionarea, asezarea produselor la raft, gestiu...
Transferul Electronic al Fondurilor (Electronic Fund Transfer – EFT) a fost prima forma de comert electronic, la inceputul anilor ’70. Acest sistem permitea institutiilor financiare si ...
E-commerce si e-business par a defini aceeasi activitate. In realitate, e-commerce este componenta de vanzari a e-business. Ambele activitati se bazeaza pe infrastructura IT a companiei. Practic, e...
In perioada 1995-2000, au fost infiintate numeroase companii in mediul virtual, cunoscute generic sub numele de „dot-com”-uri. Pretul actiunilor acestora crestea la simpla adaugare a un...
Teoria dot-com sustinea ca supravietuirea unei companii depindea de extinderea numarului de clienti intr-un ritm cat mai rapid, chiar daca acea companie inregistra pierderi anuale masive. Amazo...
In 1997, isi deschidea portile virtuale primul magazin online din Romania, cel lansat de catre PC Net, www.cybershop.ro. Magazinul comercializa CD-uri cu muzica. Conceptul de cos de cumparaturi a f...
Comertul mobil (m-commerce) defineste comertul electronic wireless, utilizat pentru operatiuni comerciale sau de afaceri prin dispozitive precum telefonul mobil sau PDA (personal digital assistant)...
eMag.ro Cu state vechi in comertul online, www.emag.ro a fost lansat ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica. In cei 10 ani de existenta, magazinul si-a extins oferta, de...
Sunt cateva caracteritici specifice m-commerce-ului care il fac sa fie in avantaj fata de uneltele de comunicare fixe. Printre acestea se regasesc ubicuitatea, personalizarea, flexibilitatea si dis...
Continut – cumparare si livrare De la soneriile lansate in 1998, comertul mobil s-a imbogatit treptat cu wallpaper-uri si jocuri pentru telefoanele mobile. In prezent, crearea telefoanelor ...
www.groupon.com Abonatii / consumatorii site-ului primesc emailuri cu oferte zilnice. Acestea contin ofertele companiilor, la preturi reduse. Aceste oferte devin active dupa ce un anumit numar de...
Conceptul de social shopping a castigat in popularitate in ultimii zece ani, odata cu dezvoltarea retelelor sociale. Istoria ne duce insa in secolul 19 pe continentul american, cand miscarea Grange...
In dezvoltarea unui magazin online, primul pas consta in alegerea unei platforme de comert electronic. Aceste platforme au radacini in platformele de tranzactionare (trading platforms) utilizate pe...
Platforma electronica functioneaza pe baza unui sistem de administrare a continutului (content management system). Acesta este o aplicatie software care permite crearea si intretinerea unui site we...
Zicala “reclama e sufletul comertului” si-a facut loc in comertul traditional odata cu aparitia acestuia. Nici comertul online nu a ramas insensibil, promovarea ocupand un loc important...
Site-urile web de tip e-commerce pot fi implementate fie pe serverul detinut de client, fie pe o platforma de comert online inchiriata de la furnizorii de astfel de solutii. Intr-un capitol ant...
C-commerce sau comertul prin colaborare se realizeaza printr-o aplicatie software prin care partenerii de business interactioneaza electronic pentru a comunica, planifica, proiecta si distribui inf...
In comertul online business-to-business (B2B), e-procurement reprezinta procesul de achizitie si vanzare de bunuri si servicii pe Internet. Acesta poate incepe cu vanzarea propriu-zisa pornind de l...
Serverele de Internet sunt hub-uri pentru procesul de c-commerce prin care companiile schimba informatii, conduc proiecte impreuna sau colaboreaza la design-ul unor produse noi. C-commerce ajuta pa...
Aplicatia ajuta procesul decizional pastrand informatiile relevante bine organizate si datate. Pentru cele mai multe exista sabloane, astfel ca tranzactiile sunt standardizate si usor de urmarit. ...
De la cumparaturile facute din fotoliu pana la inchiderea magazinelor traditionale pentru a trece in mediul online, comertul electronic influenteaza fiecare decizie de business, atat la nivel de ma...
Fie ca mergem la magazinul de cartier ori la supermarket, in fata raftului vom avea de ales un tip de produs fabricat sub diferite marci, sau poate sub brandul magazinului. Oricat de multe ar fi, e...
Cresterea profitului pe termen scurt. In acest caz, compania urmareste obtinerea unui venit cat mai mare din vanzare, desi numarul de cumparatori este redus. In cazul unui serviciu de web design, s...
Fiind, fara indoiala, un factor crucial, cerinta clientului este generata de catre preferintele acestuia, venitul sau si valabilitatea produselor similare la preturi diferite. Daca un competitor va...
Determinarea valorii maxime a profitului care poate fi obtinut este un obiectiv important al strategiei de pret. Cercetarea si analiza conduc la estimari care altfel s-ar face doar pe ghicite. ...
Cumparatorul indecis Cauta informatii si pareri din alte surse inainte de a finaliza comanda. Motiveaza acest lucru prin dorinta de „a se gandi la asta” ori ca s-a razgandit sau a v...
Psihologia nu ocoleste nici mediul online al cumparaturilor, atunci cand vine vorba despre renuntarea la anumite produse. Fata de cumparatorii din mediul real, cei care aleg sa umple cosul printr-u...
Un motiv pentru care cumparatorii nu finalizeaza achizitia consta in utilizarea cosului de cumparaturi pentru alcatuirea unei liste cu produsele dorite. In multe cazuri, aceasta lista este salvata ...
Pretul va fi intotdeauna un factor important pentru majoritatea cumparatorilor online, iar retailerii vor trebui sa manifeste transparenta in afisarea costului cat mai devreme in procesul de cumpar...
In cazul celor care utilieaza cosul de cumparaturi pentru a face „liste cu dorinte”, predomina cei cu varste mai inaintate. Exista si in acest caz doua tipuri de cumparatori. Curata...
Elementele de structura ale site-ului, precum si bannerele sau instrumentele de promovare pot da un caracter dinamic webshop-ului, care sa influenteze decizia de cumparare sau de abandon. Pentr...