X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

În România, online-ul nu „bate” încă offline-ul, dar nu mai este mult până acolo!

publicat in sectiunea: Blog // publicat la data: 21.12.2015

Comerţul online romanesc se află, de ceva vreme, într-o creştere cu mult peste media de creştere a comerţului în general.

Asta inseamnă că online-ul căştigă, deja, cotă de piaţă în defavoarea comerţului offline, consideră Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania care dezvolta Teamshare.

„În România nu am ajuns, încă, în punctul în care online-ul să “bată” offline-ul, dar cred că ne îndreptăm cu paşi repezi în această direcţie. Şi o să dau ca exemplu piaţa din Marea Britanie,  unde online-ul a depăşit deja offline-ul”, a declarat Panait pentru EVZ.

Modul în care creşte comerţul electronic reflectă foarte bine situaţia macroeconomică şi socială din ţară, consideră Panait. Astfel, cu cât penetrarea Internetului va răzbate şi în rural, iar puterea de cumpărare a românilor va creşte, cu atât va fi “forţată” şi creşterea e-commerce-ului. „Deocamdată avem infrastructura IT&C foarte bună, avem un consumator educat şi rafinat, care foloseşte din ce în ce mai mult inclusiv smartphone-ul pentru plăţi, cred că mai avem de aşteptat circa 4-5 ani la capitolul putere de cumpărare ca să putem compara online-ul cu offline-ul”, a afirmat Panait.

Citeste mai mult: 

MULTI-CHANNEL E-COMMERCE SOLUTIONS
Solutii de e-commerce integrate cu ERP, marketplace-uri locale si internationale, procesatori de plati online, curieri si platforme de fulfillment.
Daca vrei sa vinzi mai mult online, cu fluxuri automatizate si scalabile, contacteaza-ne!