X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Limitless Agency: Statistici & Strategii de Creștere pe Piața de E-commerce din România

publicat in sectiunea: Blog // publicat la data: 26.09.2023

Limitless Agency are o vastă experiență, de peste 10 ani în marketingul digital și a obținut rezultate remarcabile pentru 2.500 de companii. Limitless Agency oferă un pachet complet și complex de servicii de promovare, inclusiv SEO, PPC, creare de campanii online, strategie, implementare și marketing automatizat.

Cu o echipă de peste 100 de experți în promovare digitală, Limitless dezvoltă campanii de succes în mediul digital pentru companii din diferite industrii, cum ar fi fashion, home&deco, IT&C, pharma, bricolaj și altele. Utilizează tehnici avansate și metode inovatoare pentru a crește profitabilitatea afacerilor, administrând bugete anuale de 40 de milioane de euro. Aceștia sunt parteneri ai companiilor Google, Meta, Tik Tok și Petal Ads.

Au creat cel mai mare raport de date și strategii de creștere pentru magazinele online din România – E-book-ul ,,E-commerce Growth Strategies” – cu scopul de a sprijini și educa piața de e-commerce din România. Acest raport cuprinde peste 90 de strategii și recomandări testate pentru a stimula vânzările online, oferite de 24 de experți în e-commerce, promovare online, comunicare de brand, tehnologii pentru e-commerce, design, livrare și legislație.

Raportul se adresează antreprenorilor care doresc să-și dezvolte magazinul online, investitorilor în marketing online și specialiștilor în marketing care gestionează magazine online.

Potrivit datelor din E-book, piața de e-commerce din România devine tot mai puternică în Europa de Sud-Est, cu o creștere mai rapidă decât media globală, de 16,6% pe an, ajungând astfel la o valoare totală de 10 miliarde de euro până în 2025.

Conform raportului Limitless Agency, comerțul electronic va fi folosit de 54% din locuitorii țării în următorii ani, iar veniturile de pe piața de e-commerce vor ajunge la 7 miliarde de euro în 2023 și la aproape 12 miliarde de euro până în 2027.

Piața locală de e-commerce are în prezent aproximativ 100 de magazine online care înregistrează peste 1.000 de comenzi pe zi și se estimează că se va tripla în următorii ani, pe baza transformării digitale și a creșterii utilizatorilor.

România va deveni un reper pe harta regională a e-commerce-ului, cu un venit mediu per utilizator de peste 484 euro în 2022, care se va ridica la aproape 900 euro per utilizator până în 2027. Numărul utilizatorilor de comerț electronic ar urma să crească la 10,6 milioane până în 2025 și peste 11 milioane până în 2027.

Aproape 50% dintre românii care comandă online plasează două comenzi în 3 luni și doar 12% comandă de până la 6 ori pe lună. De asemenea, 49% dintre români plătesc mai mult pentru un brand pe care îl știu, iar 57% plătesc mai mult pentru un produs eco-friendly.

În 2022, românii au cumpărat online produse din categoriile:

  • Fashion: 2,63 miliarde euro (46% din piața de e-commerce)
  • Electronice: 1,1 miliarde euro (19% din piața de e-commerce)
  • Îngrijirea personală și a casei: 885 milioane euro (15% din piața de e-commerce)
  • Jucării, hobby, bricolaj: 590 milioane euro (10% din piața de e-commerce)
  • Mâncare: 146 milioane euro (2,6% din piața de e-commerce)
  • Mobilă: 125 milioane euro (2,2% din piața de e-commerce)
  • Muzică, filme, jocuri: 88,9 milioane euro (1,5% din piața de e-commerce)
  • Băuturi: 32,1 milioane euro (0,5% din piața de e-commerce)

Cei mai mulți români cumpără online pentru că își doresc să câștige timp (85%), să evite stresul din magazinele fizice (70%) și să economisească (69%). Totuși, există și un procent semnificativ de persoane care nu comandă online, motivând că vor să vadă produsele înainte de achiziție (64%), nu au încredere că vor primi ceea ce comandă (55%), se tem de costurile de livrare (50%) sau nu știu cum să comande online (15%). De asemenea, sunt mulți oameni care nu comandă online pentru că nu găsesc informații complete despre produs, imagini, descrieri sau recenzii pentru produse.

Metoda preferată de plată pentru români este plata ramburs (31%), urmată de plata online prin card de debit sau credit (26%), portofele digitale (23%) și metodele de transfer bancar (19%).

În concluzie, piața de e-commerce din România este în plină expansiune, iar românii sunt din ce în ce mai atrași de cumpărăturile online, cu o creștere semnificativă a numărului de utilizatori și a venitului mediu per utilizator.

Vrei să-ți crești businessul online și nu știi de unde să începi? Descoperă aici e-book de la Limitless Agency care îți va ghida pașii spre a elimina presupunerile și a-ți maximiza veniturile! Începe să crezi în afacerea ta și descoperă în E-book cum poți să-ți optimizezi procesele.

MULTI-CHANNEL E-COMMERCE SOLUTIONS
Solutii de e-commerce integrate cu ERP, marketplace-uri locale si internationale, procesatori de plati online, curieri si platforme de fulfillment.
Daca vrei sa vinzi mai mult online, cu fluxuri automatizate si scalabile, contacteaza-ne!