PREGATESTE-TE DIN TIMP PENTRU CAMPANIA DE BLACK FRIDAY 2022!
publicat in sectiunea: Blog // publicat la data: 25.11.2022
Ai o platforma de e-commerce performanta, dar cele mai bune rezultate le ai atunci cand tii cont de trend-urile pietei si nu ratezi ocazia de a participa in diverse campanii.
Pentru Black Friday 2022 TEAMSHARE ti-a pregatit un pachet special de servicii, care sa te ajute sa implementezi campania ca la carte in site-ul tau, fara sa consumi timp cu brief-uri in toate directiile (marketing, creatie, IT etc.).
Pachetul TEAMSHARE Black Friday 2022 contine:
- Microsite de campanie: o pagina care va fi lansata simultan cu campaniile de remarketing cu bannere.
Atentia vizitatorului va fi captata de urmatoarele elemente:
-
Set bannere Google Display Network: va fi creat un set de bannere care va directiona traficul catre pagina de anuntare a campaniei. Recomandam inceperea campaniei cu cel putin 2 saptamani inainte de eveniment.
-
Newsletter cu produse: un e-mail compus din produse specificate intr-un feed in platforma Teamshare. Va contine o alternanta de randuri cu produse si bannere promotionale. E-mail-ul va fi pregatit anterior si va fi trimis programatic din platforma de newslettere la ora 00:00, in ziua campaniei.
-
Landing page cu produse promovate: landing page-ul care va contine produsele grupate pe categorii si va lua locul homepage-ului pe durata desfasurarii campaniei. Dupa implementare, acesta va fi populat cu produsele specificate intr-un feed in platforma Teamshare. Produsele isi vor actualiza stocurile dinamic si cand stocul va scadea sub 5 va fi afisat un badge cu „stoc limitat”. In momentul cand stocul va deveni 0, produsul va fi dezactivat si va afisa „stoc epuizat”.
Ce trebuie sa faci tu, chiar de maine sau cat mai curand, pentru campania ta de Black Friday 2022:
-
Contacteaza-ne si spune-ne daca doresti campanie de Black Friday in 2022. Apasa aici si scrie „DA”. Iti vom trimite oferta in cel mai scurt timp.
-
Iti recomandam sa stabilesti data de inceput a campaniei 10 sau 11 noiembrie, atunci cand si marile magazine online vor da start campaniei. Va fi multa comunicare in piata pe subiectul Black Friday si, implicit, vor fi multi clienti pregatiti sa caute si sa cumpere din online produse la oferta. Este important sa fii si tu prezent in marea campanie de anul acesta.
-
Stabileste de acum produsele care vor fi in promotie. Discount-ul din campanie se aplica la cel mai mic pret al produsului din ultimele 30 de zile. Nu ai vrea ca, din greseala, sa faci o campanie in luna octombrie in care sa ai si produse selectate special pentru Black Friday. Astfel, vei fi nevoit fie sa nu mai bagi produsul in campanie, fie sa il vinzi mult sub pret.
Echipa TEAMSHARE este alaturi de tine oricand!