publicat in sectiunea: Parteneri // publicat la data: 05.04.2022
Din experienta anului trecut dar si a celor 20 de ani anteriori, am vazut ca ”e”-ul asociat intelesului e-commerce nu este destul pentru majoritatea dintre Dvs. Atunci am hotarat sa ne asociem cu cei mai puternici si profesionisti prestatori din sfera serviciilor de e-commerce (si nu numai) si am lansat platforma eACUM. Iar acum "e" are si intelesul evolutie, extindere, eficienta, ACUM.
Printre partenerii eACUM sunt Transart, Postis, Qeops, Today's, TargetWeb, Headstart, FAN, Sameday, DPD, INOVO, Netopia PAYMENTS, EuPlatesc.ro, eMAG Marketplace, ManiaMall Marketplace, Flanco.ro si Nichiduta marketplace.
Ce face eACUM?
Incepem prin a spune ce nu face: eACUM nu produce si nu importa produse, asta faceti Dvs. si ceilalti parteneri eACUM.
eACUM face restul. Si, daca este ceva care va enerveaza sau va tine pe loc, acel ceva este deja sau urmeaza sa fie pe lista de functii eACUM:
- Listare produse in marketplace-uri romanesti si europene (Amazon, Fruugo, Spartoo, Fnac, Cdiscount, ePrice, Allegro, Bol, INNO, Real, Otto, Ahlens, CDON, SDeal, Rakuten, YOOX, etc). Inclusiv pe eACUM.ro!
- Gestionarea comenzilor
- Facturare
- Alegerea curierului optim functie de tip produs si locatie
- Generare de AWB-uri
- Gestionarea livrarilor
- Administrare incasari (cash, card, OP)
- Imperecherea incasarilor cu facturile client (automata si asistata de un operator uman)
- Suport clienti (call-center)
- Gestionarea recenziilor si notorietatea produselor
- Administrare retururi
- Rapoarte periodice de vanzari si incasari
- Monitorizarea ratei de retur si actiuni pentru reducerea acesteia
- Analiza competitite, pricing, realizare pachete de produse
- Monitorizare pietei si adaptarea strategiei de vanzari.
Dar si functii optionale precum:
- Depozitare, etichetare, picking & packing, plus toate celelalte servicii de fulfillment
- Suport in realizarea calitativa a documentatiei de produs
- Marketing online si offline pentru brand si produse
- Administrare bugete online pentru marketing
- Traducere content pentru listari internationale
- PR si managementul notorietatii
- Grafica, foto, video
- Copywriting
- Branding
- Consultanta fiscala si taxare, inclusiv internationala
- Audit si optimizare procese interne
- Configurare cont in fiecare marketplace, intermediere comunicare cu fiecare marketplace
- Sincronizare preturi, stocuri, comenzi, AWB-uri
- Upload content produse (deja tradus in fiecare limba specifica fiecarei tari) si mapare cu fiecare marketplace
- Analiza de piata pe fiecare tara si marketplace, per categorie de produse
- Monitorizare piata pentru fiecare marketplace si tara, adaptare strategie.
Operational, functie de modalitatea de fulfillment aleasa, lucrurile se intampla astfel:
- Clientul plaseaza comanda intr-unul din canalele de vanzare online integrate in platforma eACUM
- Comanda este preluata si inserata in softul de ERP (facturare si gestiune stoc)
- Daca ati ales varianta fulfillment externalizat, Dvs. nu aveti nimic de facut pentru ca totul este operat de catre eACUM
- Daca ati ales varianta fulfillment intern (produsele in depozitul Dvs.), atunci veti primi o comanda B2B de la eACUM, pe care trebuie sa o facturati. Noi o preluam automat din ERP-ul Dvs. si ne cream documentele de aprovizionare in ERP-ul eACUM. Veti primi apoi in mod automat AWB-ul nostru pe care trebuie sa-l atasati coletului si sa asteptati curierul trimis de eACUM
- Alegem curierul optim functie de tip produs si locatie
- Facturam si generam AWB
- Informam clientul prin email si SMS
- Curierul ridica produsele fie din depozitul eACUM, fie din depozitul Dvs.
- Urmarim livrarea
- Urmarim incasarea banilor
- Imperechem incasarile cu facturile emise
- Periodic va generam rapoart de vanzari si incasari
- Ordonam transferul banilor pentru produsele vandute
- Continuam sa fim suport pentru clienti (call-center)
- Gestionam recenziile de produs
- Administram retururi
- Monitorizam rata de retur si facem actiuni pentru reducerea acesteia.
La eACUM, analizam piedicile, gasim solutii pentru ceea ce pare piedica de netrecut si ne bucuram alaturi de Dvs. de depasirea asteptarilor.
Daca si Dvs. doriti sa vindeti mai mult si mai usor, urmati pasii de mai jos:
- Determinati care este acel ceva dintre operatiunile curente care va enerveaza sau va tine pe loc
- Selectati un lot de minim 100 produse pe care doriti sa le gestionati prin platforma eACUM. Sigur ca pot fi si toate produsele!
- Hotariti modalitatea de fulfillment (depozitare, procesare comenzi, logistica) - intern sau externalizat
- Sunati-ne (0313.33.03.02) sau trimiteti un email catre acum@eacum.ro
acum eACUM!
