X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Internationalizare & Cross Border e-commerce

publicat in sectiunea: Blog // publicat la data: 18.05.2023

Mai devreme sau mai tarziu va veni timpul sa va extindeti afacerea, sa mergeti peste nivelul de confort si sa atacati noi categorii de produse, servicii sau segmente de piata.

Iar pentru majoritatea afacerilor, internationalizarea este solutia pentru o cifra de afaceri mai mare, noi potentiali clienti si siguranta in contexte imprevizibile.

Parteneriatul Postis si Teamshare – solutii integrate

Parteneriatul Postis și Teamshare a fost construit în ultimii 5 ani ca o modalitate de a oferi retailerilor din România și din Europa Centrală și de Est tehnologii și instrumente integrate pentru comerț electronic simplu, eficient și rapid, cu un fullfilment complet.

Având în vedere creșterea e-commerce-ului, care a accelerat în 2020 și va continua să se extindă în anii următori, începând cu luna martie am adus în catalogul de soluții integrate Postis-Teamshare noi completări care iti fac munca mai usoara in online:

  • Integrare in eMAG Marketplace

    Integrarea prin Teamshare cu cel mai important vehicul de vanzari online din Romania, eMAG Marketplace, vine acum cu beneficii suplimentare datorita parteneriatului cu Postis. Procesele de livrare sunt integrate in aceeasi platforma atat pentru comenzile generate din propriul site, cat si pentru cele generate din eMAG Marketplace, imbunatatind managementul si controlul asupra vanzarilor tale, indiferent de canalul care le genereaza.
     
  • Widget-ul de livrare in lockere eShop

    O functie ce nu numai ca iti permite sa oferi optiuni variate si flexibile de livrare clientilor tai, dar e si eficient si rentabil din punct de vedere al costurilor.

     
  • Calcularea costurilor de livrare în timp real

    Eficienta, transparenta si optimizare, totul intr-o singura functie. Afla costul de livrare in timp real, conform serviciului de curierat, locatiei si optiunii de livrare alese.

Cum incepi procesul de internationalizare?

Scopul e stabilit, dar cum implementezi? Primii pasi fac diferenta intre „a iesit” si „nu a iesit”. De aceea am simplificat procesul, prin a-ti oferi cateva sfaturi pentru a incepe internationalizarea afacerii tale.

1.     Gaseste cea mai buna piata pentru afacerea ta

Procesul de internationalizare pare dificil, cel putin la inceput. Sunt multe oportunitati si e greu sa stii sigur care sunt cele potrivite pentru tine.

Profitați de resursele online pentru a accesa informații valoroase despre unde puteți găsi clienți potențiali, venitul lor disponibil, maturitatea și complexitatea pieței.

2.     Planifica modul în care vei comunica

Pana si cu internetul, care a reusit sa elimine problema distantei si a diferentelor culturale, uneori de dificil sa comunici cu clientii tai.

De aceea trebuie inca de la inceput sa decizi canalele de comunicare pe care o sa le utilizezi, limba folosita, cand trebuie sa le atragi atentia si cum iti promovezi produsele.

Puteți folosi platformele online si agențiile de publicitate pentru a vă simplifica procesul, astfel primind sugestii despre ce, unde si cui sa comunici.

3.     Analizeaza catalogul de produse și adapteaza customer journey-ul pentru fiecare in parte

Incepeti cu produsele cu cele mai mari vanzari, testati piata si extindeti. Astfel aveti o plasa de siguranta care va permite sa faceti greseli si sa invatati din ele, tinand efortul si investitia sub control.

Unde vinzi este unul din cele mai importante aspecte. Cautati un canal de vanzare ce va permite extinderea si sustine procesul de internationalizare, cum ar fii eMag Marketplace.

Foarte important e sa fii sigur ca ai cea mai buna infrastructura de supply-chain, pentru ca cu cat e experienta mai buna, cu atat o sa aveti o recurenta a clientilor mai mare.

4.     Oferiți control asupra comenzilor

Transparența este cheia pentru a a câștiga încredere. De aceea asigura-te ca ai o descriere completa si oferi cat mai multe detalii legate de produsul tau. În coșul de cumpărături, ofera costuri clare, inclusiv livrarea și asigurarea înainte de închiderea comenzii.

Oferă clienților posibilitatea de a alege ora de livrare, cea mai potrivită programelor sau obiceiurilor lor. Asigura vizibilitatea completă a tuturor etapelor de livrare și a timpurilor intermediare.

Și cel mai important, asigura-te că ții cont de specificatiile locale care pot interfera cu procesarea si livrarea comenzii, cum ar fi condițiile de plată, sărbătorile locale, limitările de trafic și multe altele.

5.     Alegeți opțiunea de livrare potrivită

Florile nu sunt laptopuri, nici mașinile de spălat nu sunt tricouri. Fiecare produs are propriile conditii de livrare, în funcție de mărime, valoare, fragilitate sau greutate.

De aceea trebuie să te asiguri că alegi opțiunea de livrare potrivită pentru fiecare colet, luând în considerare și alte criterii precum urgența, costul, destinația, limitările locale, capacitatea curierilor de a vă livra produsele și performanța.

Integrarea cu serviciile de curierat este un aspect important de stabilit inca de la inceput. Atentie la toate conditiile de livrare oferite de acestia si alege optiunea optima pentru afacerea ta.

6.     Cere feedback

Asigura-te că aveți formulare de feedback și mecanisme de evaluare a clienților, deoarece clienții tai sunt printre cei care vă pot ajuta să vă dezvoltați rapid afacerea. Ascultă ce spun ei, învață, îmbunătățește și repetă.

MULTI-CHANNEL E-COMMERCE SOLUTIONS
Solutii de e-commerce integrate cu ERP, marketplace-uri locale si internationale, procesatori de plati online, curieri si platforme de fulfillment.
Daca vrei sa vinzi mai mult online, cu fluxuri automatizate si scalabile, contacteaza-ne!