- E-COMMERCE EXPERTS
- Blog
- Listarea pe marketplace crește vânzările retailerilor online cu până la 60% într-un an
Listarea pe marketplace crește vânzările retailerilor online cu până la 60% într-un an
publicat in sectiunea: Blog // publicat la data: 27.06.2016
Magazinele online care se listează pe marketplace-uri îşi cresc substanţial afacerile încă din primul an. Astfel, retailerii îşi sporesc vizibilitatea în online şi înregistrează volume de vânzări mai mari chiar şi cu 60% la un an de la integrarea cu acestea, potrivit datelor platformei Teamshare.
Marketplace-urile au deschis noi oportunităţi pentru retailerii din e-commerce-ul autohton şi au ajuns să să reprezinte una dintre nişele cu cea mai mare rată de dezvoltare din România ultimilor ani. Evoluţia a fost determinată de creşterea numărului comercianţilor online care înţeleg avantajele oferite de listarea pe marketplace-uri, atât în termeni de creştere a vânzărilor, cât şi în privinţa efortului minim de administrare.
”E-commerce-ul din România s-a diversificat mult în ultimii ani, iar marketplace-urile au ajuns să joace un rol important în vânzările retailerilor online. În prezent, platforma Teamshare este integrată cu principalele canale de acest gen din ţară – eMAG, Okazii.ro, Cel.ro, evoMAG şi Elefant.ro. Acestea generează, pentru partenerii noştri, rulaje mai mari cu până la 20% încă din primele trei luni de la adoptarea acestui model de business şi cu 60% după primul an”, spune Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvoltă platforma.
Citeste mai mult: 