Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

Puteti compara maxim 4 produse! Primul produs adaugat in lista a fost sters.

Teamshare - partener eMAG Sellers' Day, 22 mai 2019

VERDELE iti aduce vanzari mai mari!

 

Oferta speciala pentru evenimentul eMAG Sellers’ Day

"Nu stiu altii cum sunt", dar noi cand ne-am apucat de afaceri am vrut sa avem bani si timp pe care sa-l folosim cum vrem. Vorbim imediat si de bani, dar timpul eliberat si libertatea de a lucra de oriunde au devenit "produsele" pe care noi le propunem clientilor nostri. Angajatii pot lucra si de acasa, iar afacerea se poate conduce si dezvolta de oriunde, inclusiv de pe plaja.

Cum ramane cu banii? Ramane!

Pentru urmatoarele 22 de integrari, 500€ (*) - cheltuielile de analiza si configurarea serviciului - sunt deja castigati daca accesezi OFERTA noastra speciala lansata la evenimentul eMAG Sellers’ Day pana maxim pe 25 iulie 2019, inclusiv.

(*) 0€ costuri de analiza si configurare, daca utilizati unul dintre urmatoarele ERP-uri (soft de gestiune, facturare si contabilitate): Neomanager, B-ORG, RVX, Platphorma ERP, SmartBill Cloud, Pluriva, Socrate Cloud, iBee, WinMentor, SoftOne, ASIS, Microsoft Dynamics NAV, CrossPoint Logistix, Optimall Web API, Nexus. O reducere de 500€ se va reflecta si pentru integrarile cu alte aplicatii de gestiune, facturare si contabilitate. Orice aplicatie folosesti, vom gasi oricum solutia de a elibera timpul tau.

Iar o alta sursa de bani pentru tine va fi reducerea cheltuielilor lunare cu cel putin 1000€. Echipa Teamshare iti redefineste si automatizeaza procesele interne, iar pentru doar 99€ plus TVA pe luna continua sa sustina si sa supravegheaze buna desfasurare a acestora, inlocuind (functie de marimea firmei) munca unui om sau ale unor departamente intregi.

Cum se intampla?

  1. Discutam si intelegem specificul proiectului tau.
  2. Accesezi oferta speciala pentru evenimentul eMAG Sellers’ Day.
  3. Stabilim impreuna timpul de implementare si semnam contractul.
  4. Iti rezervi biletul de avion catre noul tau birou.
  5. Impreuna implementam proiectul, conectam contul tau eMAG Marketplace Romania cu ERP-ul, testam, organizam o sesiune de training, rodam echipa in noua configuratie a proceselor.
  6. Ne bucuram impreuna de reusita si apoi te gandesti ce poti face cu timpul ce nu mai trebuie sa-l pierzi cu procesarea manuala a comenzilor online.
  7. Daca ramane valabila ideea cu biroul pe plaja, biletul este rezervat deja. Sau vrei sa dezvolti afacerea cu noi produse si proiecte?

Contacteaza-ne completand formularul sau direct din pagina de contact!